Článek Přijímačky a škola v Německu

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Přijímačky a škola v Německu

08. 02. 2025 - 04:05

skolstvi: ta snaha, aby šli všichni do jednoho, nebo až na ty uplnš nejr
nejhorší na gympl, je i u nás

všichni musít jít n gympl, blbost, gympl je z principu škola, která by s měla zrušit, at jdou rovnou na vysokoubezgymplu když na to mají,
ale pak je další problém, že mají všichni vysokou a zbytečně a co s tím,
na jedné straně nemají ti lidí žádnou úrpven a nadruhé _
je nnikdo nepoptává, naopak, všichni poptávají p=ovl dělníky_

Ta věc, že je ve každé spolkové zemi jiné školství, má něco do sebe. No ano je to nejednotnost, kkterá se kritizuje už i u nás, protože každá základní škola v čr si dnes udělá jiné osnovy,
ale z principu,
pokud je ve školství něco špatně, tak se to nikdy neprokážem pokud bude školství všude stejné;
je proto naprosto nutné a nezbytné, aby bylo školství _takovéí i makové aby bylo možné srovnávat.
Další věc
Já jsem zásadně proti prodlužování čkolní docházky.

Mělo by smysl prodloužit vysokou školu, aby odborníci byli větší odborníci, ale prodlužovat základní školu, což je asi moderní trend, je uplně k ničemu, jednákueva bolí mě ruka

Je to blbost prodlužovat základní školu, i kdyby měli žáci mezery ve všeobecném vzdělání, tak je bblbost aby na věšnost skysl
i na základní šole._

Dlouhá základní škola a stejně tak gympl je jen plýtvání životním časem ,kterého je tak málo. A kdyby se učilo opravdu něco dlležitého, tak neřeknu, jenže ono se neučí. Učí se blbosti, nesmysly, nebo něco, co by se měl učit snad až odborník, pak ideologická propaganda, to vše je všeobecné vzdělání, nikdo se neučí žít, nikdo se neučí nic užitečného, ale tvrdit, že všeobecné vzdlěání připravuje základ pro pozdější odborné vzdlěání je směšné.

---
skolstvi.pise.cz

08. 02. 2025 - 04:10

skolstvi: 90miknutové bloky jsou zajímavé, mohla by být pak delší přestávka, a také, mít každých 45 minut jinou hodinu znamená mít příliš těžkou brašku, protože si člověk do jaždého předmětu musí bzít nějaký sešit učebnici_

a pochybuji, že si dítě nebo i dospělí odpočine, když po 45 minutých těžkého předmětu přijde jiný těžký předmět, takový odpočinek nedává smysl.
Asi jako kdyby si horník chtěl odpočinout tím, že půjde do posilovny po šichtě, to je prostě nesmysl.
Tak takový nesy
je i to, vyttřídat jeden ktěžký předmět druhým těžkým předmětem, jakože si odpočinu od toho předešlého těžkého předmětu

---
skolstvi.pise.cz

08. 02. 2025 - 04:23

skolstvi: Když už si tu čtu o německém školství, tak mě by zajímalo a nedozvěděl sem se totu, jaké mají předměty, co se učí, na t
co je kladena _

Moh bych vyjmenovat všechny předměty na záklandí škole, ikdyž bych nevyjmenoval všechny, prootže sem chodil do kšoly už dávno a od té doby těch předmětů neustále přibývá. A s nějakým tím primitivním myšlením bych si mohl myslet, že všude musí mít stejné předměty, stejného rozsahu, se stejným učivem. Což já tak ale nevnímám, nic nepovažuji za samozřejmé. Samozřejmé pro mě je, že se děti hned na začtku školy učí číst a psát, protož schopnost číst je základem k dalšímu vzděláváníá, které může probíhat z knich a jiných písemných zdroj

ale pak ty další předměty ale isamotný český jazyk, ve kterém se už neučí číst a psát a přesto je ve všech ročnících základní i střední školy, to rozhodně za samozřejmé nepokldáám.

---
skolstvi.pise.cz