skolstvi: Jiný kraj, jiný mrav,
nuže číst a psát se může klidně i čtyřleté dítě, na tom nevidím nic
těžkého neobvyjlého nepřekonatelného,
; nicméně problém je někde jinde,
ono je pro dítě psychicky velmi těžké, když musí jít do mateřské školy, _ kterážto ale není povinná a nic se tam neuří.
Teda tak časné vzdělávání vidím jako nesmírnou psychickou zátěž, dítě na to není psychicky připraveno.
A asi do té školy nepoběží s nadšením, ikdyž s nadšením neběží do školy čkoláci libovolného věku.
Myslím si, že dítě ve škole psychicky ztrádá, což platí vlastně vždy, ale v tomto věku obzvlášt._
Jinak si myslím, že by bylo možné vést několik základních škol různých délek podle toho, v kolika letech by šlo dítě do školy. V české republicese realizují školní odklady,což ale v praxi znamení to, že dítě vyjder ze školy o tolik let později, kolik mělo školní odkaz_ odkald
:Nuže
já mám stejn pocit že škola funguje jako zaopatřovací úsp
ústav
Takže kdo by chtěl do školy dřív, tak může ,ikdyž samotné dítě neche, to chtějí rodiče. A děti které by šly do školy o jeden dva čt
později by měly jiné školní osnovy a méně ročníků oné základní školy.